środa, 12 lutego 2014

Notka informacyjna

Pomysł na pisanie bloga pojawił się już kilka lat temu. W systemie onetowskim miałam wtedy pod opieką kilka blogów, które musiałam zawiesić z powodu braku czasu. Przeglądając różne strony poświęcone opowiadaniom postanowiłam powrócić w 2014 roku, z nowymi lub starymi odświeżonymi wątkami. W mojej głowie jak zwykle kłębi się kilka projektów, które powoli nabierają kształtów. Moja twórczość to głównie fanfiction, więc na blogu pojawi się opowiadanie związane z taką tematyką. Nie dokońca zdecydowałam się, które opowiadanie wybiorę (mam aż trzy różne do wyboru) ale w najbliższym czasie pojawi się prolog lub pierwszy rozdział. Do tego czasu nie zamierzam ujawniać szczegółów.:)
Gdziekolwiek się pojawię używam nicku "Ayako". Jest on ze mną już od kilku lat (powinnam go zastrzec:).
Z innych informacji...Nie wymyślam nazw rozdziałów, staram się je numerować. Poszczególne części raczej nie będą krótkie. Staram się unikać błędów ale zawsze mogę coś przeoczyć.
Jeśli komuś moja praca się spodoba (lub nie) proszę o zostawienie komentarza z ewentualnym adresem bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz